Hoe ontvang ik mijn factuur Print

  • contract, factuur, contractverlenging, contractbeëindiging
  • 3

Je ontvangt je factuur standaard per e-mail.

Alle openstaande en reeds in rekening gebrachte facturen kan je terugvinden in je persoonlijke klantgedeelte. Het overzicht is te vinden onder Facturatie Mijn FacturenOpenstaande facturen hebben in dit factuuroverzicht de status "Onbetaald", door het selecteren van deze status kun je makkelijk en snel je factuur betalen. Tevens kan er uit diverse betaalmogelijkheden gekozen worden zoals iDeal, PayPal, Bankoverschrijving en Automatische incasso. Voor het correct versturen van de factuur is het wel noodzakelijk dat je je juiste e-mail adres hebt geregistreerd bij het aanmelden als nieuwe klant van Alphanet. Uiteraard kan je je e-mail adres achteraf wijzigen indien gewenst zodat vanaf dat moment de facturen naar dit e-mail adres worden verstuurd.

Door het betalen van de factuur wordt de betaling gezien als een contractverlenging voor de domeinregistratie en/of het hostingpakket. Overigens kun je de algemene voorwaarden met betrekking tot contractverlenging c.q. contractbeëindiging teruglezen via https://alphanet.nl/AV2020.pdf

Let op aangezien er op onze facturen geen betalingstermijn is vermeld hanteren wij de wettelijke betalingstermijn van 30 dagen vanaf de factuurdatum.

 

 

 

 

 


Was dit antwoord nuttig?

« Terug

Powered by WHMCompleteSolution